Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K)

Klausimas: Ką reiškia: „Nemokamas pristatymas perkant virš 20 eurų“?

Atsakymas: Perkant prekių už mažiau kaip 20 eurų (pasirenkant Omniva paštomatų arba DPD siuntų taškų ar paštomatų paslaugas), prie kainos pridedamos transporto išlaidos, kurios sudaro 2,99 Eur. Jeigu užsakymo suma viršija 20 eurų, prekės pristatomos nemokamai. Perkant prekių už mažiau kaip 100 eurų (pasirenkant DPD kurjerio paslaugas), prie kainos pridedamos transporto išlaidos, kurios sudaro 4,99 Eur. Jeigu užsakymo suma viršija 100 eurų, prekės nurodytu adresu pristatomos nemokamai.

 Klausimas: Ar galima už prekes apmokėti grynais pinigais?

Atsakymas: Jeigu pirkinio suma didesnė kaip 30 eurų apmokėti galima grynaisiais kurjeriui pristačius prekes į namus. 

 Klausimas: Kaip aš galiu grąžinti prekę, kuri man buvo išsiųsta per DPD ar OMNIVA?

Atsakymas: Nenaudotą prekę, originalioje pakuotėje galite grąžinti ar pakeisti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos, informuodami apie tai Pardavėją. Prieš grąžinant prekę, būtina užpildyti prekės grąžinimo formą, kuri yra ČIA

 Klausimas: Kaip greitai bus atliktas mano užsakymas?

Atsakymas: Dažniausiai prekės Jus pasieks per 1 - 3 darbo dienas. Tačiau Jūsų užsakomų prekių laikinai sandėlyje gali nebūti, arba priklausomai nuo sezono (pvz.: Kalėdinis laikotarpis), pristatymo laikas gali pailgėti iki 5 darbo dienų.  

 Klausimas: Aš esu registruotas vartotojas, tačiau 10% nuolaidą gaunu ne visoms prekėms!

Atsakymas: Registruoto kliento nuolaida taikoma tik toms prekėms, kurioms dar nėra suteikta nuolaida. Prekėms su nuolaida papildoma nuolaida netaikoma.